وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، را جزو بیمارستان های برتر در زمینه ایمنی و آموزش به بیمار، معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دومین همایش استانی كیفیت برتر با حضور دكتر جمشید كرمانچی معاون فنی دفتر مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شیراز، بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) به عنوان یکی از چهار بیمارستان برتر استان معرفی شد.

در این آیین بیمارستان های برتر که در زمینه آموزش به بیماران فعالیت های مستمر داشته اند، لوح تقدیر دریافت کردند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع) گفت: در این مرکز آموزشی درمانی، با برگزاری نشست های آموزشی ماهانه با حضور سرپرستان هر بخش، از ارایه خدمات به بیماران اطمینان پیدا می شود.
علی سبحانی پور ادامه داد: از جمله مواردی که در این بیمارستان به بیماران آموزش داده شده، می توان به نحوه خدمت گیری، نحوه ارتباط پزشک با بیمار، ارایه اطلاعات لازم درباره حق و حقوق بیمار در زمان بستری، روند آگاهی بیمار از نحوه دریافت خدمات بستری و چگونگی پیگیری روند شکایت در مدت بستری اشاره کرد.
او با بیان اینکه در زمینه ایمنی بیمارستان، کارشناسان کنترل عفونت و بهداشت محیط، همگام با هم، هر هفته از بیمارستان و تمام بخش ها بازدید می کنند، این اقدام را گامی در راستای اطمینان از سلامت محیط بیمارستان برشمرد.
نصب "هندریل" بیمار، سیستم زنگ احضار پرستار و نگهبان بر بالین تمام بیماران از جمله اقدامات عمرانی است که مدیر مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر (ع) برای حفاظت از بیماران در این بیمارستان معرفی کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار