اجرای نمایش "آنهایی که من را دوست دارند" به مدت پنج روز تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس خانه کودک ضمن بیان این خبر گفت: این نمایش ویژه گروه سنی کودک و نوجوان با محوریت آشنایی کودکان با اولین گام سلامت جنسی طراحی شده بود که از 24 بهمن ماه تا دوم اسفندماه در فرهنگسرای کوثر، تالار ادب و هنرسرای خورشید اجرا شد.
نفیسه حبیب الهی اظهار کرد: به دلیل استقبال والدین و مدارس و مهدهای کودک با پیگیری های انجام گرفته زمان اجرای این نمایش تمدید شده و از تاریخ 16 تا 20 اسفندماه در محل هنرسرای خورشید به نمایش در می آید.
وی افزود: کودکان در نمایش "آنهایی که من را دوست دارند " با حلقه های محبت شامل حلقه سفید نماد پدر و مادر، حلقه سبز نماد اقوام و آشنایان نزدیک که مورد تایید پدر و مادر هستند و حلقه قرمز نماد افراد غریبه ای که به عنوان خط قرمز والدین برای کودکان تعریف شده است، آشنا شده و یاد می گیرند که با چه کسانی می توانند در ارتباط باشند.
رییس خانه کودک تصریح کرد: خانه کودک با نیازسنجی هوشمندانه و علمی قصد دارد دوره های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان 4 تا 12 سال در زمینه سلامت جنسی برگزار کند که در اولین گام به منظور آگاهی بخشی بیشتر والدین به اجرای این نمایش پرداخته است.
حبیب الهی ادامه داد: در جامعه فعلی با توجه به کاربرد فراگیر رسانه های جمعی مانند شبکه های ماهواره ای و ارتباطی عمومی و خصوصی و در دسترس بودن انواع موبایل و تبلت و ... مواجهه کودکان با مسئله جنسیت یک امر اجتناب ناپذیر است و لذا والدین دیر یا زود با پرسش ها و مسایل فرزندان خود در مورد جنسیت روبرو می شوند.
حبیب الهی ادامه داد: دوره جامع آگاهی بخشی و تربیت جنسی ویژه کودکان با عنوان طرح "دانه" از سوی خانه کودک برنامه ریزی شده که به بیان موضوعاتی شامل شناخت حلقه ایمنی، مراقبت از رفتار با افراد مختلف، آشنایی با عملکرد بدن و نیازهای آن، هویت جنسی، مبحث بلوغ و هشدارهای ایمنی می پردازد که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره 36275040 تماس حاصل کنند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایش از 16 تا 19 اسفندماه در دو سانس از ساعت 9 تا 10 و 10 تا 11:30 ویژه مدارس و مهدهای کودک و 20 اسفندماه ویژه کارمندان سازمان فرهنگی تفریحی به همراه فرزندانشان ساعت 17 بعدازظهر در هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، ابتدای پل چمران، جنب شهرداری منطقه هفت اجرا می شود.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.