درمراسمی با حضور تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی ، از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان خمین تجلیل شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، در این جلسه امام جمعه خمین گفت : انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خمین پرشور، با نشاط و در سلامت کامل برگزار شد و عامل آن همدلی ، اتحاد و قانونگرایی بود.
حجت الاسلام حسینی: مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند پرشور و دشمن شکن بود و منتخبان باید خود را برای خدمت صادقانه و تلاش مضاعف در سازندگی کشور آماده کنند.
در ادامه رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان از ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن آنان است.
تقوی عراقی افزود: قانونگرایی و اخلاق مداری از نقاط برجسته فرایند انتخابات در استان مرکزی بود و با تعامل کاری هیات اجرائی با هیات نظارت با حداقل تخلفات، پشت سرگذاشته شد.
وی، دقت عمل هیات نظارت در بررسی صلاحیت ها و نظارت بر فرایند انتخابات استان مرکزی را بالا عنوان کرد و گفت: شعار هیات نظارت در تکالیف انتخاباتی این بود که آخرت خود را برای دنیای دیگران نفروشیم و خوشبختانه با رعایت عدالت، صفا و صمیمیت این امتحان بزرگ را به پایان رساند.
ساداتی فرماندار خمین هم در این آئین گفت : ملاک عمل مجریان انتخابات قانونگرایی بود و عوامل ستاد انتخابات با بیطرفی و اخلاق مداری نخستین تجربه انتخاباتی دولت تدبیر و امید را به خوبی ثبت کردند.
انتهای پیام /
برچسب ها: خمین ، انتخابات ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.