در پی حملات ارتش عراق 25 نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری عراقی واع ،‌ 25 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حملات ارتش عراق به مواضع تروریستها در جنوب موصل به هلاکت رسیدند .

یک منبع امنیتی در عملیات آزاد سازی استان نینوا روز جمعه اعلام کرد یگان توپخانه ای لشکر 15 ارتش عراق مواضع عناصر داعش را در منطقه القیاره در جنوب موصل گلوله باران کرد که به هلاکت 25 عضو این گروه منجر شد .

حملات توپخانه ای و خمپاره ای به مواضع عناصر تروریستی داعش در منطقه القیاره با هدف فراهم کردن مقدمات حمله نیروهای ارتش به جنوب شهر موصل انجام شد .

در این حملات مواضع تروریستها در مناطق سلطان عبد الله ، تپه الشعیر و المهابه ‌که از مناطق مهم ، راهبردی و نزدیک پل القیاره هستند، هدف قرار گرفتند .

از سوی دیگر، ارتش عراق از آزادسازی دو روستا در غرب موصل و به اهتزاز درآمدن پرچم عراق در این منطقه خبر داد.

ارتش عراق جمعه شب در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای مقاومت مردمی با پشتیبانی قبایل روز جمعه موفق شدند دو روستای "ام الدیبان" و "ام جریس" نزدیک مرزهای عراق و سوریه را آزاد کنند و پرچم این کشور را در این مناطق به اهتزاز درآورند .

ارتش عراقی تاکیدکرد در عملیات ‌آزاد سازی این دو روستای مرزی تلفات و خسارات زیادی به تروریست های داعش وارد شد و شماری تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از خودرو های بمب گذاری شده منهدم شدند .

ارتش عراق افزود روستاهای مرزی ام الدبیان و ام جریس که از خطوط اصلی تدارکاتی تروریست ها بین عراق و سوریه به شمار می روند از تروریست ها پاکسازی شدند .

این عملیات ویژه که پس ازچند هفته برنامه ریزی توسط نیروهای مردمی صورت گرفت در واقع پیروزی دیگری برای عراق و مردم آن است و با آزاد سازی این مناطق پرچم عراق بار دیگر بین مرزهای عراق و سوریه برافراشته شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار