فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف مواد مخدر در سه شهرستان استان و دستگیری سوداگران مرگ در این شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سرهنگ مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف 49 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 خبر داد.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی دیهوک طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که عازم شهرهای مرکزی کشور بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 49 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا خودرو به پارکینگ منتقل شد و متهم دستگیر شده با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

شجاع همچنین از کشف 353 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان قاین که به صورت انباری در معده یک قاچاقچی جاسازی شده بود خبر داد.

وی گفت: مأموران کلانتری 14 اسفدن این شهرستان با گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سمند که از سمت قاین به زیرکوه در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پس از توقف خودرو و انتقال متهم به پلیس موادمخدر شهرستان، مأموران متوجه شدند که متهم مشکوک به حمل مواد مخدر به صورت جاساز انباری در داخل معده است و پس از هماهنگی قضائی و تحت مراقب گذاشتن متهم در تحت نظرگا، موفق به کشف 30 بسته هروئین به مقدار 353 گرم از وی شدند.

وی تصریح کرد: با کشف موادمخدر خودرو توقیف و متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از کشف 36 کیلوگرم تریاک در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: مأموران ایست و بازرسی گلشن فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی ام وی ام مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از داخل این خودرو که از کرمان به سمت مشهد در حرکت بود 26 کیلوگرم تریاک کشف کردند و در عملیاتی دیگر نیز مأموران ایست و بازرسی گلشن فردوس موفق به کشف 10 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پراید که از سیستان و بلوچستان عازم مشهد بود شدند.

شجاع خاطرنشان کرد: در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و 3 نفر متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.