مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در جریان بازدید ازطرح نان سالم در کرمان گفت: طرح نان سالم در کرمان قابلیت ارجاع دادن به کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی قنبری در بازدید از روند اجرای طرح نان سالم در کرمان، اجرای طرح نان سالم در استان را طرحی مثبت و سازنده در زمینه ی ارتقای کیفیت نان دانست و گفت: این طرحمی‌تواند سلامت، بهداشت و کیفیت نان را در سراسر کشور ارتقا داده و نیازهای متنوع مصرف کنندگان را تامین کند.

وی اجرای این طرح را از مصادیق ارزشمند کیفی سازی نان دانست و گفت : مهمترین ویژگی این طرح در محوریت قرار گرفتن سلامت مردم و پاسخگویی به سلایق متفاوت مصرف کنندگان است

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی تصریح کرد: در طرح رتبه بندی دقیق و علمی از واحدهای نانوایی در سه درجه طلایی، نقره ای، و برنزی انجام شده که یک فضای رقابتی را در بین نانوایان ایجاد خواهد کرد تا این واحدها با تولید بهتر و با کیفیت‌تر به رتبه های مطلوب دست یابند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت طرح‌های کیفی سازی نان در کشور تاکید کرد و افزود: اجرای طرح های ارتقای کیفیت نان به ارتقای سلامت افرادی که دچار کم خونی و فقر آهن هستند و افرادی که فشار خون بالا دارند، کمک خواهد کرد و طرح "نان سالم کرمان" با همین رویکرد، برای کل کشور جامعیت دارد وقابل اجرا است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار