68 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در چالوس و کلاردشت اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرپرست بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان‌های چالوس و کلاردشت گفت : 68 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در 35 روستای این شهرستان‌ها اختصاص یافت.

مهدی ردایی افزود : اجرای طرح هادی روستایی و اجرای بافت با ارزش روستایی در چهار روستای دیگر امسال در دست اقدام قرار دارد.

وی گفت : 8 هزار و 843 سند مالکیت روستایی در شهرستان چالوس صادر و تحویل شد.

وی افزود : در 45 روستا و دو شهر هچیرود و مرزن‌آباد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک و شوراهای اسلامی روستاها سند مالکیت درباره قوانین برنامه سوم و چهارم و توسعه اقتصادی صادر و تحویل مالکان شد.

سرپرست اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان‌های چالوس و کلاردشت گفت : 6 هزار و 437 واحد مسکونی از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در قالب مقاوم‌ سازی و بهسازی روستا استفاده کردند.

وی با بیان اینکه سه دفتر نظام فنی روستایی و پنج دفتر طراحی ساختمان‌های روستایی برای نظارت بر ساخت‌وساز روستایی راه‌اندازی شد افزود : طراحی سامانه ساخت‌ و ساز روستایی برای پاسخگویی به استعلامات در راستای تحقق دولت الکترونیک، ساخت واحدهای مسکونی برای اقشار کم ‌درآمد از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که 40 واحد مسکونی بود و 20 واحد آن به‌ صورت انفرادی در چالوس و دو مجتمع هشت واحدی و 12 واحدی در شهر مرزن‌آباد و کلاردشت احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، رونق ، طرح ، هادی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.