فرماندار شهرستان هوراند از برگزاری جشنواره مدرسه خیرساز برای اولین بار در این شهرستان خبر داد و افزود: سهم خیرین مدرسه ساز در استان بالای 30 درصد است که این سهم در شهرستان هوراند کمتر از 10 درصد است فلذا جذب خیرین مدرسه ساز از اولویت های سال 95 آموزش و پرورش این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فریادخواه در جلسه شورای آموزش و پرورش در ادامه گفت: بالای 104 واحد آموزشی در شهرستان هوراند است که بیش از 65 درصد این واحدهای آموزشی نیازمند تخریب، نوسازی و بازسازی هستند و بیش از 55 درصد مدارس منطقه از امکانات و تجهیزات آموزشی نظیر کامپیوتر و چاپگر و .... محروم هستند.

وی از برگزاری کلاسهای کارگاهی، ایجاد و شرایط تحصیل برای معلمان در سطوح عالی و توانمند سازی علمی مدیران را از برنامه های تعیین شده برای کیفیت بخشی به نیروهای انسانی و آموزشی در آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان هوراند در ادامه خاطرنشان کرد: برای افزایش بهره وری تحصیلی در بین دانش آموزان انتخاب رشته بر اساس رغبت و استعداد آنها انجام شود تا شاهد پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان این شهرستان باشیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.