رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خواستار حمایت از خادمان مردم در عرصه حفظ نظم و امنیت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حجه الاسلام والمسلمین مظفری در جلسه جلسه شورای معاونین دادگستری استان با حضور اعضاء و در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح در قانون گفت: این سازمان به تناسب جایگاه نیروهای مسلح اهمیت دارد و این جایگاه در کشور عزیزمان بسیار بالا و ارزشمند است.

وی با اشاره به تعامل مطلوب بین سازمانی به ویژه بین مجموعه قضایی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی گفت: در سایه همین وحدت و همدلی شاهد وجود امنیت مطلوب در سطح استان خراسان رضوی هستیم که جای شکر دارد.

رئیس شورای قضایی استان با تقدیر از خدمات سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 94 افزود: این سازمان نظارت مطلوبی بر عملکرد نیروهای خدوم نظامی و انتظامی دارد و در واقع این نظارت باید مستمر و مؤثر باشد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به کمبودهای موجود در نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروهای خدوم نظامی و انتظامی حافظان نظم و امنیت جامعه هستند و بر همه مسئولان لازم است تا با تمام توان در جهت حمایت از این مجموعه زحمتکش تلاش کنند.

وی افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین وحدت و همدلی است که بحمدالله این مهم در قالب شورای قضایی در استان خراسان رضوی در حال تحقق است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.