مامای بوکانی،نمونه کشوری شد.

بگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرشبکه بهداشت ودرمان بوکان گفت:محبوبه ناصری مامای نمونه کشوری از شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی انتخاب و از وی قدردانی شد.

مقصدحق افزود: خانم ناصری که هم اکنون در ستاد مرکز بهداشت بوکان به کار مامایی مشغول است با20 سال سابقه کار،خدمات چشمگیروارزنده ای در مناطق محروم ارائه کرده است.

وی ادامه داد: این ماما با داشتن حسن شهرت،وجدان کاری،رعایت مقررات اخلاقی وحرفه ای مامایی، انضباط اداری،تکریم مادر باردار،کیفیت ارائه خدمات،حسن ارتباط با همکاران،فعال بودن درامر آموزش و مشاوره،شرکت درتیم های اضطراری وخدمت در مناطق محروم به عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب شده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد:خانم ناصری همچنین درامرنجات مادران باردار پرخطر به تنهایی و بدون حضورمتخصص نقش مهم و موثری ایفا کرده بگونه ای که این ماما به تنهایی ودر یک شب 13 زایمان موفق را بدون حضورمتخصص وجراح انجام داده است.

خانم محبوبه ناصری در یک خانواده موفق و علمی بزرگ شده و از خانواده ی وی درسال های گذشته به عنوان خانواده موفق در شهرستان بوکان تجلیل شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.