چهارده ساله که در عرصه تئاتر فعالیت میکنم اما چون جوان ۲۹ ساله هستم مدیران سالن های نمایشی به من اعتماد نمی‌کنند.

میلاد محمدی کارگردان نمایش «من من نیست دشمن است و دشمن من است»  در گفتگو خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نمایش گفت: عنوان نمایش بر اساس مجموعه ای به نام «کودکانه» اثر شهریار قنبری گرفته شده که در مورد هسته ای وجودی خوداگاهی و ناخودآگاهی انسان است از این رو بین داستانهای «کارور» انتخاب شده و تبدیل به سه نمایش کوتاه شده است. 

وی افزود: بازنویسی متن این نمایشنامه شش ماه طول کشید و ۱۲۰ روز تمرین کردیم که در نهایت قرار است تا ۲۰ شب از هفته آینده در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه برویم همچنین این نمایش سه داستان کوتاه دارد که هیچ کدام از قصه ها به هم ارتباطی ندارند و نمیتوان این کار را اپیزودی نامید.
 
این کارگردان جوان  با ابراز گلایه هایی از مدیریت تالار مولوی اظهار داشت: مدیریت تئاتر مولوی به ما قول داده بود که نمایش را در مولوی اجرا کنیم اما زیر قولش زد و اجازه اجرا به ما نداد به همین خاطر با وجود شرایط سختی که برای گرفتن سالن وجود دارد بلاخره عوامل اجرایی خانه هنرمندان کمک کردن تا در سالن انتظامی اجرا کنیم.

این کارگردان جوان گفت: چهارده ساله که در عرصه تئاتر فعالیت میکنم اما چون جوان ۲۹ ساله هستم مدیران سالن های نمایشی به من اعتماد نمی کنند و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که مدیران سالن های دولتی بیشتر از اینها به جوانان با تجربه در عرصه تئاتر اعتماد کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: مهناز ذبیحی، میلاد محمدی، آیدا صادقی، حمیدرضا رحیمی، پرنیان گودرزی و محمد رضا خاکی به ایفای نقش میپردازند .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار