کارگردان نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» از اجرای نمایش خود در خانه موزه انتظامی گله کرد.

میلاد محمدی کارگردان نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» درخصوص کار جدیدش در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: با اعضای گروه نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده» قرار گذاشتیم بعد از اتمام این اثر نمایشنامه‌ی دیگری را تحت عنوان «چهار برداشت آزاد» برای مرداد ماه شروع کنیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم تمرین‌های «چهار برداشت آزاد» را برای حضور در جشنواره تئاتر فجر از مرداد ماه آغاز کنیم. البته اگر شرایط تالار مولوی هم روبراه شود به دنبال اجرای عمومی آن در این سالن هستیم.

محمدی تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی‌های خود را برای اجرای «چهار برداشت آزاد" انجام دادیم اما متأسفانه شرایط حاکم بر تئاتر امن نیست و با وجود تلاشی که می‌کنیم آینده اجراها و برنامه‌ریزی‌هایمان نامشخص است.

وی با اشاره به اجرای «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» افزود: تاکنون 20 شب در خانه موزه‌ی انتظامی به روی صحنه رفتیم. سالن خانه موزه از نظر کیفی مناسب بوده اما از لحاظ شرایط جغرافیایی هنوز ناشناخته است چرا که حتی یک تابلو برای معرفی این خانه موزه درمنطقه‌ی قیطریه نصب نشده است.

محمدی اظهار داشت: من به دنبال اجرای «چهار نمایشنامه منتشر نشده» در مرکز شهر به خصوص تالار مولوی بودم ولی تالار مولوی همیشه به دلیل تعمیرات تعطیل است و معلوم نیست چه زمانی این تالار باز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار