جرقه انقلاب از زمان قیام 15 خرداد خورد / امام خمینی (ره) لبریز از ایمان بود

امام جمعه سرخس گفت :امام خمینی (ره) یکی از شخصیت های کم نظیر جهان اسلام است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ارتحال ملکوتی و جانسوز امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از شخصیت های کم نظیر جهان اسلام است و امروز بهای انقلاب در گرو نشر و پخش انقلاب است.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر تلاش دشمنان این است اسلام از راه شخصیت امام تحریف شود و بدنبال انحراف اسلام هستند و می بایست پیش از پیش به ابعاد شخصیتی امام راحل پرداخت در حقیقت امام انسانی کامل و الگویی تمام عیار برای مسلمان و عدالت طلبان جهان است.

امام جمعه سرخس گفت: همه به شخصیت شناسی امام نیاز داریم زیرا امام شخصیتی خدا محور بود و هدف آن کبیر احیای دین خدا بود و خالصانه در این راه گام بر میداشت.

حجت الاسلام ارژنگ اوج گیری در ایمان ، تسلیم نشدن در برابر ظلم و ظالم ،امان ناپذیری ، شجاعت و قاطعیت را پنج ویژگی اصلی امام خمینی (ره) برشمرد.

وی در ادامه خطبه ها با تشریح فضیلت های ماه مبارک رمضان افزود: رمضان ماهی است که درهای آسمان به روی بندگان گشوده می شود و رحمت بی شمار الهی به سمت بندگان سرازیر می گردد.

امام جمعه سرخس گفت: روزه ، شب قدر و نازل شدن قرآن سه حقیقت مهم اسلام در این ماه مبارک قرار دارد.

حجت الاسلام ارژنگ افزود: در ماه مبارک رمضان می بایست زمینه تفسیر قرآن در مساجد و محافل انس با قرآن فراهم شود تا مردم از روشنگری ها و حقایق قرآن بیشتر آگاه شوند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار