این برنامه در مرحله پیش تولید است و بناست تا از اواخر تابستان پخش زنده آن آغاز شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدامیر جاوید، مجری و کارشناس سیما در تدارک یک شبانه دلپذیر تلویزیونی در آینده ای نزدیک است.

این برنامه در مرحله پیش تولید است و بناست تا از اواخر تابستان پخش زنده آن آغاز شود. جاوید مانند تجربه های پیشینش، عمده تمرکز و توجهش در مرحله پیش تولید به پژوهش و تحقیقات و اخذ مشاوره از بهترین های برنامه سازی است. لذا شنیده شده محمدرضا شهیدی فرد، مجری و برنامه ساز مطرح تلویزیون، نظیر مجموعه تلویزیونی «بزرگ راه همت» به عنوان مشاور در کنار جاوید در این برنامه خواهد بود.

کماکان نام و شبکه پخش این برنامه اعلام نشده، اما طراحی برنامه برای پخش در ساعت پایانی 5 شب اول هفته یعنی حدودا از ساعت 11 تا 12 شب است. زمان برنامه 40 دقیقه است و کارگردانی و اجرای این برنامه را سیدامیر جاوید به عهده دارد که در شب های مختلف چهره های مطرح فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و ... وی را در موقعیت های متفاوتی همراهی خواهند کرد.

تهیه کنندگی برنامه را مشترکا محمدجواد طالبی و جاوید انجام خواهند داد که پیش از این به مدت ۳سال با یکدیگر برنامه رادیویی سینمامعیار را تولید و پخش کرده بودند. «گروه هنری رسانه ای جماران» مانند تجربه های قبلی من علاوه بر مدیریت تحقیقات و پژوهش، به عنوان مجری طرح در این برنامه مشارکت خواهد داشت.

این شبانه قصد دارد با ایجاد فضایی دلپذیر و آرامش بخش و به دور از هیاهو و جنجال، با مشارکت مردم به بالارفتن کیفیت زندگی و تعاملات اجتماعی مردم کمک کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار