خاکی که قرار بود نمایش «روال عادی» را در یکی از سالن‌های تهران به اجرای عمومی برساند، هنوز در انتظار سالن است.

محمدرضا خاکی کارگردان و نمایشنامه‌نویس در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گلایه‌ از وضعیت سالن‌های دولتی اظهار داشت: مدت‌هاست می‌خواهم نمایش «روال عادی» که سه سال پیش در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد را در یکی از سالن‌های تهران به روی صحنه ببرم اما متاسفانه سالن‌ها زمانی را برای من مشخص نمی‌کنند. حتی آخرین بار قرار بود در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم که با تغییر مدیریت آن مجموعه و شورایی شدن آنجا دیگر فرصت اجرا به من ندادند.
 
وی ادامه داد: زمانی مشغول تمرین نمایش بودیم، حتی پوستر کار هم آماده شده بود اما بارها شده که اجرای ما را لغو کردند و دیگر فرصت بری اجرا ندادند. متاسفانه در تئاتر باندبازی می شود و نمایش‌های فعلی هم به صورت دورهمی اجرا می‌شود.

خاکی افزود: به تئاتر شهر برای اجرا می‌روم، به من می‌گویند سالن خالی نداریم؛ به تالار وحدت می روم، اصلا مدیر تالار وحدت من را نمی‌شناسد چه برسد که بخواهد سالن در اختیارم بگذارد! با این وضع هنوز در انتظار اجرا و سالن هستم.

وی خاطرنشان کرد: حال تئاتر هیچ وقت خوب نبود اما حالا بدتر هم شده است. از بچگی در عرصه تئاتر حضور داشتم و با این همه تجربه نمی توانم سالنی را برای اجرا بگیرم، به همین خاطر حالا فقط مشغول نوشتن، ترجمه و تدریس هستم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار