شب قدردیگری از راه رسید تا روزه داران و مومنان لرستان بر خوان بخشش الهی بنشینند و نوای بک یا الله را در میان اشک و اندوه خود سر دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ 21 رمضان شب شهادت مولای متقیان، امام علی (ع) مردم لرستان در فراق آن امام همام، به یاد بی کسی های حسن و حسین (ع) و دل رنج دیده زینب (س) اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

شامگاه گذشته عاشقان ولایت و عارفان به حق شب های قدر، مشق درس عشق کردند و در آستان جانان راز و نیازی مثال زدنی داشتند.

هنوز هم طنین ندای ' بک یا الله' شب زده داران بر دیوار و مساجد و تکایا احساس می شود که با خلوص نیت و از اعماق دل برخاست و در پی ان دست هایی که برای اجابت دعا به سوی آسمان گشوده شد.

شب گذشته مردم لرستان رو به آسمان داشتند و پس از عزاداری بر همسر زهرا (ع) استجابت دعاهای کوچک و بزرگ خود را از خداوند طلب کردند.

دیشب تمامی مساجد، مصلی ها، تکایا و برخی مکان های مقدس از جمله پادگان امام جسین (ع) خرم آباد میزبان عاشقان امامت و ولایت بود.

عاشقانی که در مراسم قرآن بسر ندای بک یا الله سردادند و امروز نیز در سوگ مولای خود علی (ع) اشک ماتم می ریزند و محافل روضه و نوحه خوانی را از سر گرفته اند.

مردم روزه دار و ولایی لرستان شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را نیز سپری کردندو بدون شک نوای الهی العفو انان در بیست و سوم رمضان نیز به آسمان معنویت و عبودیت پرمی کشد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار