حرم مطهر رضوی بهترین مکان برای پرورش روح و جان است

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک کشور لبنان گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) بهترین مکان برای سازندگی روح و جان است.

حرم مطهر رضوی بهترین مکان برای پرورش روح و جان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالحلیم فضل الله در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی گفت: این نمایشگاه موسسه ای فرهنگی با میراث قدیمی است که توانسته فعالیت های متنوع اقتصادی، ورزشی، هنری را در خود جای دهد.

وی افزود: آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) با حفظ و سیانت از موقوفات علاوه بر ارائه خدمات ارزنده به زائران و مجاوران توانسته برکات فراوانی برای کشور ایران فراهم کند.

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک کشور لبنان به توسعه و وسعت حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: وسعت حرم مطهر امام رضا(ع) در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی 10 برابر افزایش یافته که در نوع خود بی نظیر و قابل تقدیر است.

فضل الله با بیان اینکه زائران زیادی از سراسر جهان به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می شوند، گفت: این آستان مقدس توانسته به خوبی نیازهای فرهنگی این زائران را شناسایی و با برپایی اداره زائران غیر ایرانی خدمات ارزشمندی به آن ها ارائه کند.

وی به معماری حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: در معماری این بارگاه مقدس از رنگ ها و نقوش متفاوت و زیبایی استفاده شده است که انسان ها را مجذوب و متحیر می کند.

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک کشور لبنان با اشاره به اینکه از هر فرصتی برای سفر به ایران و زیارت حرم مطهر رضوی استفاده می کنم، گفت: خداوند را شاکرم که به من توفیق داد امسال در ایام ماه مبارک رمضان و شب های با برکت قدر در حرم نورانی و با صفای امام مهربانی ها حاضر باشم.

فضل الله پس از تشرف به حرم مطهر رضوی و بازدید از مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی و رواق دارالرحمه در ضیافت افطاری صحن رضوان حرم مطهر رضوی حضور یافت.

انتهای پیام//


برچسب ها: پرورش ، حرم مطهر ، مکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار