رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بهترین تجلیل برای دانش آموزان ورزشکار حاضر در عرصه‌های بین المللی توجه به حضور آنان در میادین بزرگ ورزشی است.

مهرزاد حمیدی رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص توجه به دانش آموزان ورزشکاری که در عرصه های بین  المللی افتخارآفرینی کردند، گفت: ضمن تبریک به دانش آموزان افتخارآفرین در عرصه والیبال و بسکتبال بایستی نگاه ویژه ای به این دانش آموزان شود.

وی ادامه داد: این دانش آموزان پشتوانه‌های خوبی برای ارتقای سطح تربیت بدنی کشور هستند و همانطور که نتایج نشان می‌دهد دانش آموزان ایرانی در رشته های والیبال و بسکتبال در روزهای اخیر خوش درخشیدند و موفق به کسب مقام سوم در مسابقات جهانی شدند.

حمیدی با بیان اینکه باید در این رشته‌ها سرمایه گذاری شود، اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی فرصت خوبی است تا استعدادهای جوانان شناسایی شوند و با حمایت ارگان های مربوطه نظیر آموزش و پرورش  سازمان تربیت بدنی به پرورش این استعدادها پرداخته شود.

رییس دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارائه تسهیلات به دانش آموزان برگزیده در این مسابقات بین المللی گفت: در آیین نامه وزارت علوم شرایطی برای تسهیل ادامه تحصیل ورزشکاران قهرمان در نظر گرفته شده و قرار بر این است تا سقف این تسهیلات افزایش یابد.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش نیز برای دانش آموزان قهرمان برنامه هایی ویژه در نظر گرفته شده و از آنان تجلیل به عمل می آید.

حمیدی عنوان کرد: همه دانش آموزان ورزشکار حاضر در عرصه‌های بین المللی هدف رسیدن به تیم های ملی را دارند بنابراین بهترین برنامه برای تجلیل از آنها به کارگیری فرصت هایی برای حضور هر چه بیشتر دانش آموزان در میدان‌های بزرگ بین المللی است تا به این وسیله تجربیات بیشتری کسب کنند همچنین چنین برنامه‌هایی باعث افزایش انگیزه و علاقه مندی دانش آموزان به تمرکز هرچه بیشتر در مهارت های ورزشی شان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار