مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ازبازرسی بیش از 200 کیلومتر لوله های فولادی و پلی اتیلن دراستان از ابتدای سال تا کنون خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدعلی ودیعتی بااشاره به بازرسی 471عددشیرآلات و30هزار اتصال، گفت: توسعه شبکه های گازرسانی استان همزمان با کنترل دقیق نشتهای احتمالی خطوط انجام می شود.

وی افزود: شرکت گازعلاوه بر اجرای استانداردIGSو مطابق آن هر سال تاسیسات گازرسانی بصورت دقیق و کامل نشت یابی می شوند و این عملیات در مناطق پرجمعیت شهرها هر شش ماه یک بارانجام می شود.

ودیعتی بابیان اینکه اطلاعات دقیق نشت یابی از طریقGPSبصورت آنلاین انجام می شود،گفت: این شرکت با هدف بروزرسانی تکنولوژیهای موجود درخصوص نشت یابی و افزایش راندمان کیفی از سال گذشته اقدام به پیاده سازی و اجرای سامانهGPSدر سطح استان کرده است.

وی افزود:کاهش آلایندگی محیط زیست، کاهش هدر رفت گازطبیعی، افزایش ایمنی مشترکین و ارتقای سطح کیفی تاسیسات گازرسانی از اهداف مهم نشت یابی تاسیسات گازرسانی است.

ودیعتی گفت:بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در فصل سرد سال، گروههای نشت یابی منطقه به صورت مستمر با حضور در تاسیسات تقویت و تقلیل فشار گاز و مسیرهای خطوط سراسری و فرعی، عملیات نشت یابی را به صورت کامل انجام می دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بازرسی ، خطوط گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار