پروین آشتیانی گفت: «صدای منو می شنوید؟» ملودرامی اجتماعی با تم دفاع مقدس است.

صادق پروین آشتیانی، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت «صدای منو می‌شنوید؟» گفت: از اول مرداد وارد پیش تولید می‌شویم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود شهریور فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد لوکیشن‌ها و حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: حدود 50 درصد تهران، 30 درصد جاده‌ای و 20 درصد روستاهایی بالای کوه سمت تالش و ماسال از لوکیشن های فیلم است و اگر همه کارها به خوبی پیش برود در جشنواره حضور پیدا خواهیم کرد.

پروین آشتیانی با اشاره به بازیگران فیلم گفت: 23 بازیگر تک سکانسی و چند سکانسی در فیلم حضور دارند که از بین اینها 6 بازیگر اصلی مکمل و دو بازیگر اصلی هستند.

این کارگردان در مورد قصه فیلم عنوان کرد: فیلم قصه پیرمردی را روایت می کند که 30 سال منتظر فرزند مفقودالاثرش است و پس از این مدت نشانه هایی می رسد که زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

پروین آشتیانی در خصوص آخرین وضعیت «تغییر چهره» گفت: سال گذشته در خواست پروانه ساخت دادیم که بنا به دلایلی ساخت آن متوقف شد و شاید اگر شرایط به خوبی پیش برود به عنوان پروژه بعدی آن در دستور کار قرار دهیم.

گفتنی است «صدای منو می شنوید؟» ملودرامی اجتماعی با تم دفاع مقدس است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار