دو بازیکن اوکراینی سرخپوشان پایتخت با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، الکسی پلی یانسکی و ولادیمیر پریموف امروز قرارداد خود را با سرخپوشان پایتخت ثبت کردند.همچنین ITC این بازیکنان فردا صادر خواهد شد تا برای بازی های هفته اول لیگ شانزدهم بتوانند بازی کنند.

پریموف مهاجم اوکراینی پرسپولیس پس از ثبت قرارداد افزود: پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است. ما دیروز این را کاملا حس کردیم که چقدر آنها دوست دارند پرسپولیس به جایگاه بالایی برسد و ما هم کمک می کنیم.

وی درباره بازی دیروز گفت: مسابقه خوبی بود. توانستیم کمی در شرایط تیم قرار بگیریم و قطعا در ادامه با تمرینات بیشتر به وضعیت بهتر می رسیم.

مهاجم اوکراینی پرسپولیس درباره برانکو گفت: او یک مربی متخصص است که به کارش وارد است. حتما می تواند پرسپولیس را موفق کند.

پریموف درباره اینکه تماشاگران زیادی در بازی دیروز بودند، افزود: خیلی خوب است که باشگاه تماشاگران زیادی دارد. هر فوتبالیستی دوست دارد در تیمی باشد که این همه تماشاگر دارد. 

مهاجم اوکراینی پرسپولیس درباره رقابت با طارمی بیان داشت: من فقط تلاش می کنم درون زمین حضور داشته باشم و بین یازده نفر قرار بگیرم. دوست دارم با بهترین نفرات رقابت کنم چون در نهایت این به نفع پرسپولیس است.

وی درباره عدد 6 که در عکس ها آن را به دوربین نشان می دهند گفت: ما داستان این عدد و ارزش آن را برای هواداران پرسپولی سمی دانیم. به همین خاطر این عدد را نشان می دهیم. فیلم بازی دربی فصل قبل را دیده ایم و میدانیم که این دربی برای طرفداران پرسپولیس بسیار بااهمیت و مهیج است. 

مدافع اوکراینی پرسپولیس: برای افتخار آفرینی به پرسپولیس آمدم

الکسی پلی یانسکی بعد از ثبت قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم افتخاراتی که با باشگاهم در اوکراین داشتم با باشگاه پرسپولیس هم تکرار کنم. 

وی افزود: ما یک تیم جدید را انتخاب کردیم. به همین خاطر پرسپولیس را انتخاب کردیم. قرارداد من دوساله است. امیدوارم برای باشگاه مثمرثمر باشم.

مدافع اوکراینی پرسپولیس در بازی دیروز با خونه به خونه تصریح کرد: بازی خوبی بود و کمی با شرایط تیم آشنا شدیم. 

وی درباره حرکت دیروزش و شکستن سر غلامی مهاجم حریف گفت: من باید از همه عذرخواهی کنم. عمدی نبود. من کار خودم را کردم و با ضربه سر به توپ ضربه زدم. 

پلی یانسکی درباره برانکو گفت: من و برانکو زبان مشترکی پیدا خواهیم کرد تا بتوانیم پرسپولیس را به خواسته اش برسانیم.

وی درباره حضور تماشاگران در بازی دوستانه گفت: خیلی باعث خوشحالی ما بود. ما یار دوازدهم خوبی داریم که می توانیم با کمک آنها نتایج خوبی بگیریم. از آنها می خواهیم همچنان ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار