تیم فوتسال مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز با کسب پیروزی مقابل همه حریفان خود به فینال رقابت های فوتسال جام شهدای مدافع حرم راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتسال مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز در دور نخست این مسابقات به مصاف تیم بیمارستان گلستان 2 رفت و این تیم را با نتیجه 11 بر یک شکست داد.

تیم بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در بازی دوم خود با نتیجه 2 بر یک تیم بیمارستان طالقانی شکست داد و در بازی سوم نیز در مصاف با تیم بیمارستان سینا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شد.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با صف آرایی مقابل تیم بیمارستان ابوذر، این بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود پایان داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تیم فوتسال بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در مرحله یک چهارم نهایی نیز به مصاف تیم بیمارستان گلستان یک رفت. این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک خاتمه پیداکرد که بازیکنان تیم بیمارستان امام خمینی(ره) در ضربات پنالتی بر حریف خود غلبه کردند و راهی فینال مسابقات شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار