کارشناس سرمایه گفت: باتوجه به فرآیند بازار درطی این هفته شاخص روند مثبتی داشته و روز چهارشنبه به 76 هزار واحد رسیده است.

مهدی تهامی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس طی این هفته گفت: باتوجه به تغییر و تحولات در بازار بورس اوراق بهادار، بنظر می رسد که فصل جدیدی از بازار سرمایه از سوی سازمان، شروع شود که باید منتظر روند آن باشیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه درحوزه قیمت های جهانی هفته گذشته، روند متعادلی را داشتیم اظهار کرد: تغییر و تحولات در بازار بورس و ریزش های هفته های قبل  دوعامل تاثیرگذار در روند اقبال بازار بودند.


این کارشناس بورس درادامه از وضعیت بازار بورس طی این هفته نسبت به هفته آینده خبرداد و عنوان کرد: بازار هفته آینده بازار متعادل تری خواهد داشت که ممکن است درصد رشد آن کمتر از هفته گذشته باشد.


تهامی درادامه از تاثیرات مثبت و منقی شرکت ها طی این هفته گفت: شرکت های فلزی و پالایشی بیشترین تاثیر مثبت و شرکت های خودرویی بیشتری تاثیر منفی را بازار بورس داشتند.


این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: امیدواریم با این تغییر و تحولات دربازار سرمایه، عملکرد سیاست ها مثبت باشد چرا که اگر همان رویه قبل ادامه داشته باشد اتفاق مثبتی دربازار رخ نخواهد داد بنابراین باید منتظرعملکرد رئیس سازمان جدید باشیم.

حال باید منتظرماند و دید که این تغییرات مدیریتی تاچه حد به نفع بازار سرمایه کشورمان خواهد بود و تا چه میزان می تواند به بورس برای خروج از رکود کمک کند.



ایام هفته

شاخص کل

شاخص کل ( هم وزن)

نماد مثبت

نماد منفی

شاخص کل فرابورس

شنبه

74.737

69.1

فملی، فولاد، کچاد، کگل، پترویال، مبین

فرانس

6

یکشنبه


75.183

33.31

فولاد، فملی، شبندر، کگل، همراه

فارس، وغدیر

70

دوشنبه

75.466

11.30

فملی، خودرو، شپنا، شبندر، بفجر، شبریز

وبشهر

3.70

سه شنبه

75.501

28.30

همراه، اخابر، فارس، کگل

فولاد، خودرو، وبانک

10

چهارشنبه

76.225

85.29

اخابر، فملی، شبندر، تاپیکوريال وصندوق، وامید، وغدیر

----------------

3.20




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار