مديرعامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران گفت: فريضه واجب امر به معروف و نهي از منكر بايد در ادارات استاني شركت پست به عنوان يك دستگاه خدمات رسان مردمي نهادينه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسين مهري در نشست شوراي فرهنگي اداره كل پست ايلام اعلام كرد: اگر به صورت بخشي به اين مهم بنگريم معروف، مترادف با صداقت، مهرباني، امانت، رازداري و رسيدگي به امور مردم است.

مهری با بیان اینکه توسعه اين فريضه نزد شركت پست امری ضروري است ،افزود: بايد امر به معروف و نهي از منكر در پست به عنوان يك نهاد خدمت رسان كه هميشه با مردم در ارتباط است به طور جدي دنبال شود.

وی تغيير در شيوه ها را براي فعاليت هاي شوراي فرهنگي ادارات پست ضروري برشمرد و اضافه کرد: خواسته هاي مردم تغيير يافته و بايد با تنوع فرهنگي و نوين سازي امور و خدمات اين حوزه پاسخ گوي نيازهاي مخاطبان باشيم.

مهري به ارتباط گسترده پست با مشتري و جابجايي روزانه سه ميليون و 500 هزار مرسوله پستي در كشوراشاره کردو گفت: با توجه به اين كه موزعان تنها نمايندگان رسمي دولت هستند كه به در منازل مردم مراجعه مي كنند شوراي فرهنگي بايد در زمينه رفتار مطلوب با مشتريان، مجموعه پست را ياري كند.

مديرعامل شركت پست جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: بايد فعاليت هاي شوراي فرهنگي طوري طراحي شود كه اثربخش بوده و خروجي لازم را داشته باشد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.