مشهد؛

برگزاری مسابقه قرآنی "شفیعه"در حرم مطهر رضوی

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) مسابقه قرآنی "شفیعه" در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امینی گازار با بیان اینکه در این مسابقه سیمای دختر قرآنی به تصویر کشیده شده است، افزود: در این مسابقه علاقه مندان با کمک آیات کلام الله وحی با مصادیق معرفی شده در قرآن، با برجسته ترین اوصاف دختران قرآنی و جایگاه آن ها آشنا می شوند.

وی با بیانی اینکه در این مسابقه قرآنی 29سوال طراحی شده است، اظهار داشت: علاقه مندان می تواند تا 16 مرداد ماه در این مسابقه شرکت کنند و جواب سوالات مطرح شده را در صندق ویژه پاسخ نامه ها واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی بیندازند.

امینی ادامه داد: قرعه کشی این دوره از مسابقه 19 مرداد ماه همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی «آفتاب طوس»، «فرشتگان آسمانی»، «فرقان» و «سراج الله» را از دیگر مسابقاتی دانست که در ایام دهه کرامت در حرم مطهر امام رضا(ع) ویژه گروه های مختلف سنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار