جشن ستارگان آموزش و پرورش کاشان در قالب تقدیر از «فاطمه عنایت فینی» دانش آموز عضو تیم ملی والیبال دختران جوان جمهوری اسلامی ایران و پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری دانشگا ه‌ها با رتبه زیرهزار برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر اداره آموزش و پرورش کاشان در حاشیه برگزاری این مراسم جشن در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر  تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان را تاکیدکرد و گفت: دراین‌راستا از «فاطمه عنایت فینی» دانش آموز عضو تیم ملی والیبال دختران جوان جمهوری اسلامی ایران از کاشان به‌عنوان دانش‌آموز موفق در این سه عرصه انجام می‌شود.

محمود خدمتی، با اشاره به تقدیر از مدیران برتر مراکز آموزش متوسطه کاشان در جشن ستارگان گفت:تقدیر از 123 دانش‌آ‌موز کاشانی دارای رتبه زیر هزار در آزمون سراسری دانشگاهها از دیگر بخش‌های این مراسم جشن است.

وی، با تاکید بر اینکه ستاره بودن محدود به یک وجهه شخصیتی نیست گفت: ستاره‌شدن موفقیت و  رشد در همه ابعاد انسانی برای دانش آموزان است تا علاوه بر تحصیل درس خوب زیستن را نیز بیاموزند.

خدمتی، موفقیت را یک فرایند دارای تلاش و کوشش در عرصه‌های مختلف به‌ویژه علم و اخلاق  دانست و گفت: جهان هستی بر پایه علم و دانایی بنا شده‌است.

به‌گفته‌وی، ارزش علم و دانایی در کلام امام علی علیه السلام به قدرت تعبیر شده است که هرکس بی‌بهره از اندیشه و دانایی باشد تحت سلطه دیگران قرارخواهدگرفت.

خدمتی، در پایان تحصیل یک هزار و 82 دانش آموز در رشته های انسانی، تجربی، ریاضی و هنر مرکزهای پیش دانشگاهی این شهرستان در سال تحصیلی گذشته را یادآورشد و گفت: 62.83 درصد پذیرفته شدگان از شهرستان کاشان در کنکور سراسری 94 دختر و 60.14 درصد نیز پسران بودند.

آیین جشن ستارگان آموزش و پرورش کاشان با حضور مسوولان آموزش و پرورش استان اصفهان و کاشان، حمیدرضا مومنیان، معاون استاندار و فرماندار این شهرستان و  عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان روز چهارشنبه در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزارشد.





انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.