مجله فوکوس ادعا کرد "علی سنبلی" در تعطیلات دسامبر در ایران، آموزش تیراندازی دیده بود.

ادعای فوکوس: عامل کشتار مونیخ، در ایران آموزش تیراندازی دیده بود
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، مجله خبری فوکوس ادعا کرد علی دیوید سنبلی، نوجوان ایرانی-آلمانی که نه نفر را جلوی رستوران مک دونالد در مونیخ به ضرب گلوله از پای درآورد، در تعطیلاتی که به همراه پدر خود به ایران رفت، آموزش تیراندازی دید. 

طبق این ادعا، علی سنبلی، دو هفته قبل از تیراندازی و در نهایت، کشتن خود، در ماه دسامبر سال گذشته با پدر خود به ایران سفر کرده بود. مجله خبری فوکوس اشاره نکرده این آموزش، کجا انجام شده است. 

این نوجوان که به شدت تحت تاثیر بازی های رایانه ای خشن و کشتار کورکورانه در آمریکا و آلمان بود، یک تفنگ 9 میلیمتری را به قیمت 80 پوند از طریق اینترنت خرید تا عملیات تیراندازی در مونیخ را انجام دهد. 

دفتر دادستانی مونیخ از اعلام نظر در این خصوص، خودداری کرد و گفت: «به دلیل این که تحقیقات در حال انجام است، نمی توانیم در این خصوص، اظهارنظر کنیم.»

پدر او در مصاحبه با یکی از روزنامه های آلمان در هفته گذشته، به این سفر اشاره ای نکرد. اما گفت از هنگام این اتفاق، خودش، همسرش و پسر 14 ساله شان تهدید به مرگ شده اند. وی گفت هیچ اطلاعی نداشت که فرزندش قصد چنین کاری دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
سلام
دشمنان ما خیلی پست وزبون هستند مواظب باشیم
آخرین اخبار