این تهیه کننده گفت: فیلم‌برداری «تابستان داغ» اولین فیلم بلند سینمایی ابراهیم ایرج زاد تا ده شهریور ادامه دارد.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم سینمایی «تابستان داغ» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «تابستان داغ» اولین فیلم بلند سینمایی ابراهیم ایرج زاد در حال فیلمبرداری است که تا ده شهریور به اتمام می‌رسد و تدوین آن آغاز می‌شود.

وی افزود: ابراهیم ایرج زاد کارگردان جوان و مستعدی است که در کارنامه کاری خود فیلم های کوتاهی چون «عشق یک روایت غمگین»، «چند کیلومتر دورتر»، «زنی پوشیده با گردنبند»، «دوچرخه‌ها، پدرها، سیگارها» و «نیستان» را دارد و «تابستان داغ» اولین ساخته بلند او است که قصد داریم این کار را به جشنواره سی و پنجم فیلو فجر برسانیم.

نوروزبیگی تصریح کرد: اخلاق در آثار من نقش ویژه‌ای دارد و همیشه سعی کرده‌ام فیلمنامه‌هایی را قبول کنم که به مخاطب تلنگرهای خوبی بزند و در این کار هم نهاد خانواده و مهاجرت از شهرستان به تهران و مشکلات و سختی‌هایی که این مسیر دارد، را به تصویر کشیدیم که فکر می کنم آموزش‌های خوبی برای مردم داشته باشد.

این تهیه کننده ادامه داد: علی مصفا، پریناز ایزدیار، مینا ساداتی، یسنا میرطهماسب و صابر ابر بازیگران اصلی این فلیم هستند و لیلی فرهادپور، بهاره ریاحی، سیاوش چراغی پور، رویا بختیاری از دیگر بازیگران  «تابستان داغ» به شمار می‌روند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار