رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشان از کمک حدود 50. میلیارد ریالی خیرین نیکوکار در 5 ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام جعفر جنتی،در گفتگو با خبرنگاران گفت:این مبلغ از محل کمک های عمرانی جاری و فرهنگی در قالب  نذورات غیر نقدی طرح مودت  به بقاع متبرکه کاشان جمع آوری شد.
وی افزود:مشارکت گسترده و فعال مردم ولایت مدار کاشان در امر ساخت و ساز و عمران و آبادانی بقاع متبرکه را تاکیدکرد وگفت:ودر این زمینه عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) به هر نحو ممکن در انجام امور بقاع متبرکه یاری رسان هیات امناء هستند.
به گفته وی، مبلغ بیش از  45 میلیارد ریال کمک غیر نقدی و عمرانی نیز به بقاع متبرکه کاشان شده است که با این اقدام مهم گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف عمرانی و بلند مدت بقاع متبرکه کاشان برداشته می شود.
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشان گفت:آستان مقدس حضرت علی بن باقر(ع) به عنوان مهمترین بارگاه ملکوتی جذب کننده نذورات مردمی اعم از تجهیزات و لوازم، مصالح ساختمانی، عملیات عمرانی، مواد خوراکی، گوشت نذری و غیره است که  39 میلیارد ریال از کمک های غیرنقدی و عمرانی را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام جنتی تصریح کرد:برابر تدابیر سازمان اوقاف و امور خیریه این طرح با عنوان طرح مودت نامگذاری گردیده که مشتمل بر نذورات نقدی مقید، نذورات جنسی، نذورات فرهنگی، نذورات مدیریتی و جاری و فعالیتهای داوطلبانه و خدمات تبرعی در بقاع متبرکه بوده و این طرح، عواید حاصل از نذورات ضریح مطهر بقاع متبرکه را شامل نمی شود.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار