نتایج کلی روز اول مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در روز اول مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر كشور، در رشته های مختلف این نتایج به دست آمد: در رشته والیبال دوره دوم متوسطه، خراسان رضوی با نتیجه 2 بر صفر تیم همدان را مغلوب کرد، تیم استان البرز نیز با همین نتیجه موفق به شكست تیم گلستان شد، همچنین تیم های تهران و فارس نیز با نتایج مشابه  2 بر یك به ترتیب بر تیم های گیلان و شهرستان های تهران غلبه کردند.
در رشته فوتسال دوره دوم متوسطه، تیم زنجان با نتیجه 4 بر 1 مغلوب تیم كردستان شد، تیم كرمانشاه با نتیجه 12 بر 0 آذربایجان غربی را مغلوب کرد، تیم فارس با نتیجه 4بر 2 از تیم تهران شكست خورد و تیم البرز نیز با نتیجه 3بر 0 مغلوب تیم كهگیلویه و بویر احمد شد.
در  رشته بسكتبال دوره دوم متوسطه نیز مسابقه تیم های آذربایجان شرقی با كردستان با نتیجه 62 به 37 به نفع تیم آذربایجان شرقی تمام شد، مسابقه تیم های البرز و فارس نیز با نتیجه 26 به 56 به نفع تیم فارس تمام شد، مسابقه تیم های همدان و كرمانشاه با نتیجه نزدیك 43 به 41 به نفع تیم كرمانشاه به اتمام رسید.  
در رشته بسكتبال دوره ابتدایی تیم تهران با نتیجه 50 بر 18 تیم چهارمحال و بختیاری را شكست داد، تیم فارس هم با نتیجه 56 بر 12 بر تیم شهرستان های تهران برتری یافت، تیم اصفهان هم با نتیجه 39 بر 19 تیم آذربایجان شرقی را مغلوب كرد و تیم خراسان رضوی نیز با نتیجه 31 بر 7 تیم البرز را شكست داد.
در رشته هندبال دوره ابتدایی تیم قزوین 15 بر 5 تیم خراسان رضوی را مغلوب كرد، تیم تهران 16 بر 7 تیم بر تیم البرز برتری یافت ، تیم فارس هم با نتیجه 20 بر 7 تیم آذربایجان شرقی را شكست داد، تیم همدان 14 بر 9 تیم آذربایجان غربی را شكست داد، شهرستان های تهران نیز با نتیجه 15 بر 5 تیم استان مركزی را مغلوب كرد.
در رشته فوتسال دوره ابتدایی تیم خوزستان با یك گل مغلوب تیم كردستان شد، تیم چهار محال و بختیاری با نتیجه یك بر صفر تیم البر را مغلوب كرد، تیم تهران 3 بر 0 تیم مركزی را شكست داد، تیم همدان 4 بر 0  مغلوب تیم خراسان رضوی شد، تیم های ایلام و گلستان نیز نتیجه مساوی یك  بر یك را كسب کردند، تیم فارس 2 بر 0 مغلوب تیم شهرستانهای تهران شد و لرستان 1بر 0 بر تیم كهگیلویه و بویراحمد برتری یافت.
در رشته والیبال دوره ابتدایی تیم استان مركزی 2 بر 0 مغلوب تیم آذربایجان شرقی شد، مازندران 2 بر 1 از سد تیم سمنان گذشت و گلستان 2 بر 0 بر تیم زنجان برتری یافت، همچنین تیم خراسان رضوی 2بر 0 بر تیم كرمانشاه برتری یافت و فارس هم توانست 2بر 0 تیم همدان را مغلوب كند و تیم خوزستان نیز با همین نتیجه از تیم قم شكست خورد .تیم های هرمزگان و تهران نیز با نتیجه 2 بر 0 به ترتیب بر تیم های آذربایجان غربی و ایلام برتری یافتند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار