رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت:در هفته دولت 53 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 850 میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و 750 نفر در شهرستان های مختلف به بهره برداری می رسد.

بهره برداری 53 پروژه کشاورزی تا پایان هفته دولتعلی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بهره برداری پروژه ها و طرح های مختلف کشاورزی در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 53 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 850 میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و 750 نفر در شهرستان های مختلف به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها در حوزه های آب و خاک، اجرای سیستم های نوین آبیاری، احداث گلخانه های سبزی و صیفی، تولید گل و گیاه، احداث باغات در حوزه دامپروری و پرورش طیور،احداث کشتارگاه و گاوداری های شیری،احداث صنایع تبدیلی در روزهای گذشته به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

منصوری در خصوص کارنامه سه ساله دولت مبنی بر تولید گندم گفت: در سال جاری از مجموع تولید 212 هزار تن گندم، 155 هزار تن از کشاورزان خریداری شده که این میزان در مقایسه با سال زراعی گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار است . انتظار می‌رود در سال زراعی آینده با معرفی ارقام جدید ، تکنولوژی های روز و با مراقبت زراعی تولید را بهبود بخشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تولید دانه های روغنی بیان کرد: مجموع خرید دانه های روغنی سال گذشته از کشاورزان 470 تن بوده که امسال هدف 5 هزار هکتار را ترسیم کرده ایم چرا که توسعه این محصول استراتژیک جزء برنامه اقتصاد مقاومتی است که تاثیر بسزایی در کیفیت زمین، کنترل علف های هرز و آفت ها دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار