دیوارهای عایق LPMW مورداستفاده در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی درذوب آهن اصفهان طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل شرکت تارابگین ذوب‌آهن با اشاره به تولید دیوارهای سبک داخلی عایق شده با پشم معدنی LPMW برای نخستین‌بار در کشور،گفت: این محصول کاربرد ویژه‌ای در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی داشته و با توجه به سیاست سبک‌سازی ساختمان‌ها، از بهترین مصالح ساختمانی است.

ایرج رخصتی با اشاره به استفاده نکردن این محصول در بازار و نبود آموزش های لازم افزود: شرکت تارابگین برای انجام رسالت خود با همکاری اداره کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان تفاهم‌نامه‌ای امضاء کرد که بر اساس آن مشتریان و استفاده‌کنندگان محصول LPMW ، آن را شناسایی و با معرفی به اداره کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش دیده و نحوه استفاده صحیح آن را فرا می گیرند.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال و امکان سرمایه‌گذاری اقتصادی برای این محصول گفت: از دیگر ویژگی‌های این محصول، مقاومت در برابر صوت، رطوبت، آتش‌سوزی، زلزله و قیمت مناسب است و برخلاف محصولات سبک موجود در بازار، پتانسیل آتش‌سوزی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت تارابگین افزود: در این برنامه، تدوین نیازهای آموزشی، تربیت نیروی انسانی، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و برگزاری نشست‌ها و همایش‌های علمی و آموزشی مشترک و مرتبط با حوزه کاری شرکت تارابگین در دستور کار قرار دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار