مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از بازگشایی سومین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با حضور مسئولان دوکشورخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت هزار و 400 متر و حضور 77 شرکت ایرانی از 16 شهریور ماه به مدت چهار روز در شهر کابل دائر می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با محوریت خراسان رضوی برگزار می شود؛ محصولاتی در زمینه های مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی، ماشین آلات، مصالح ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی، ارائه می شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی، گفت: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مذکور، مشاور ارشد رئیس‌جمهور اسلامی ایران و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، استاندار خراسان رضوی و برخی تشکل های بخش خصوصی از طرف کشورمان و وزیر اقتصاد، مسئولان محلی و خصوصی افغانستان حضور خواهند داشت.

رسولیان برگزاری این گونه نمایشگاه ها را در توسعه ی مناسبات اقتصادی دو کشور تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: در پنج ماهه ی نخست امسال حجم صادرات خراسان رضوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 9 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.