پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند مسیر پیشرفت را برای شهردار سابق نیویورک باز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیویورک‌تایمز در مطلبی نوشت: رودی جولیانی، شهردار نیویورک در زمان حملات یازده سپتامبر و نامزد ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 از حزب جمهوری‌خواه است. جولیانی در حال حاضر یکی از چهره‌های مطرح در پشت‌صحنه سیاست است و یکی از مشاوران برجسته دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شود. وی از حامیان اصلی شعارهای ترامپ همچون ساخت دیوار غیرقابل نفوذ در مرز جنوبی آمریکا با مکزیک و از موافقان اعمال محدودیت برای مهاجرت مسلمانان به آمریکا است.

تاریخچه حمایت شهردار سابق نیویورک از ترامپ/ یک رگ نژادپرستی در بدن او وجود ندارد!

جولیانی در بخشی از حمایت‌های خود از ترامپ، سلامت روانی و جسمانی هیلاری کلینتون را زیر سؤال برد و تبلیغات اینترنتی گسترده‌ای برای ترامپ انجام داد.

در بخشی از این مطلب آمده است: پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند بار دیگر مسیر پیشرفت را برای جولیانی باز کند. وزارت امنیت داخلی و یا وزارت امور خارجه آمریکا از سمت‌هایی است که جولیانی در رویای آن به سر می‌برد. حمایت سرسختانه جولیانی از ترامپ و تقابل او با دیگر چهره‌های جمهوری‌خواه مخالف ترامپ هزینه‌ای برای او دارد که تنها با ریاست جمهوری ترامپ جبران می‌شود.

حمایت جولیانی از ترامپ تأثیر بسزایی در افزایش آرای نامزد جمهوری‌خواه دارد. این روند نگرانی بسیاری از مخالفان ترامپ را برانگیخته است.

از نگاه مردم نیویورک او یک شهردار پولادین و دلسوز است. در یک دهه ریاست او در مقام شهردار نیویورک، جولیانی به‌خوبی بحران 11 سپتامبر را مدیریت کرد و نرخ جرم و جنایت در ایالت را با اعمال قانون حمل اسلحه به پایین‌ترین سطح رساند.

جولیانی در یک مصاحبه تلفنی اذعان کرد: تعداد زیادی از افرادی که در 3 دهه گذشته با آن‌ها کارکرده‌ام از حمایت ترامپ دست کشیده‌اند. آن‌ها به‌خوبی من ترامپ را نمی‌شناسند. یک رگ نژادپرستی در بدن او وجود ندارد. او مردی بدون تعصب است.

این مطلب در ادامه آورده است: دونالد ترامپ در انتخابات سال 2008 از جولیانی حمایت نکرد. این در حالی بود که شهردار نیویورک تلاش‌های گسترده‌ای برای ترامپ و تأسیس برج 72 طبقه ترامپ در شرق منهتن انجام داد. جولیانی پیش از این در مراسم خاکسپاری پدر ترامپ، از او با عنوان یک "غول" یاد کرد. او همچنین مهمان افتخاری مراسم ازدواج ترامپ و ملانیا بود.

در انتهای این مطلب آمده است: سابقه درخشان جولیانی در مقام شهردار نیویورک و حمایت او از نامزد جمهوری‌خواه می‌تواند تا حد زیادی بر تعداد آرای موافق ترامپ بیافزاید. کاهش آمار جرم و جنایت در دوره ریاست جولیانی نیز می‌تواند مهری بر وزارت امنیت داخلی او باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
آقااجازه! این آقا شهرداره راست میگه، نه تنها رگ نژادپرستی که اصلاً رگ نداره!! ماخودمون کالبدشکافیش کردیم، همش دنبه بود!!!
آخرین اخبار