بر اساس تصمیم کمیسیون مناظره انتخابات آمریکا، ترامپ و کلینتون تنها شرکت‌کنندگان نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری پس از انتخابات مقدماتی سال 2016 خواهند بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ای بی سی نیوز؛ در اولین برنامه مذاکره انتخابات ریاست جمهوری امسال، تنها هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در صحنه حاضر خواهند شد. 

بر اساس گزارش اعلام شده از سوی کمیسیون مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گری جانسون، کاندیدای حزب لیبرترین آمریکا و جیل استاین، کاندیدای حزب سبز، به میزان طرفداران مورد نیاز برای شرکت در مناظره کشوری، 15 درصد، دست نیافتند.

کمیسیون مناظره انتخابات ریاست جمهوری اطلاعات خود را بر اساس 5 نظرسنجی کشوری قرار داده است. ای بی سی- واشینگتن پست، سی بی اس- نیویورک تایمز، سی ان ان-موسسه تحقیقات فکری، فاکس نیوز و ان بی سی- وال استریت ژورنال. این کمیسیون با محاسبه میانگین تعداد طرفداران هر کاندیدا به رقم 43 درصد برای کلینتون، 40.4 درصد برای ترامپ، 8.4 درصد برای جانسون و 3.2 درصد برای استاین دست یافتند.

جانسون در مصاحبه‌ای اظهار کرد که از تصمیم کمیسیون مناظره انتخابات متعجب نشده است.

وی در بیانیه‌ای اظهار کرد: "من از تصمیم کمیسیون برای حذف من از مناظره انتخاباتی شوکه نشده ام. هرچه باشد این کمیسیون یک سازمان خصوصی است که 30 سال پیش از سوی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای کنترل تنها مناظره سراسری کشوری ایجاد شده است."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار