پنجمین و آخرین روز از برگزاری جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»، امروز 27 شهریورماه به نمایش فیلم «دست های خالی» ساخته ابوالقاسم طالبی با حضور مریلا زارعی اختصاص دارد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ»،‌ در پنجمین روز  از برگزاری این جشنواره فیلم سینمایی «دست های خالی» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساعت 18 در سالن شماره ٣ روی پرده می رود.

مراسم اکران فیلم «دست های خالی» با حضور مریلا زارعی و سایر عوامل این فیلم سینمایی انجام می شود.  

برگزاری همایش های هنری از دیگر برنامه های جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» است. نخستین همایش ار مجموعه همایش های هنری به بررسی فرهنگ عاشورایی با موضوع «واکاوی خرد در فرهنگ عاشورا با نگاه به آثار نمایشی امیر دژاکام» با مدیریت سید شاهرخ بحرالعلومی اختصاص دارد.

همایش «نقش موسیقی در مسیر ماندگاری عاشورا» با حضور عبدالحسین مختاباد و اجرای شاهرخ بحرالعلومی نیز برپا خواهد شد.     

احمدرضا درویش کارگردان سینما تجلیل می شود
مراسم اختتامیه این رویداد هنری به کارگردانی محمد حمیدی مقدم فردا 28 شهریورماه ساعت 20:30 در تالار وحدت برگزار می شود و احمدرضا درویش کارگردان سینما به پاس یک عمر فعالیت هنری در عرصه سینما تجلیل می شود. 

بخش دیگر از برگزاری این مراسم به تجلیل از برگزیدگان در بخش های مختلف فیلم کوتاه و بلند مستند، فیلم های ویدئویی سینمایی، پویانمایی و داستانی کوتاه اختصاص دارد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» با حضور هنرمندان، مدیران فرهنگی و برخی از چهره های مطرح در عرصه فرهنگ برگزار می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار