مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: 52 درصد روستاهای میاندوآب از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، منصور صادقیان اظهار داشت: امسال نزدیک یک هزار کیلو‌متر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در میاندوآب نصب شده که 400 کیلومتر در بخش شهری و 590 کیلومتر در بخش روستایی این شهرستان شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد خانوارهای تحت پوشش گاز طبیعی در میاندوآب، اذعان داشت: 67 هزار و 828 خانوار این شهرستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است که 50 هزار خانوار در بخش شهری و 17 هزار و 828 خانوار در بخش روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل گاز آذربایجان غربی با اشاره به انشعابات واگذارشده در میاندوآب، افزود: 22 هزار و 668 انشعاب در بخش شهری و 11 هزار و 575 انشعاب در بخش روستایی این شهرستان نصب شده که با اهتمام مسؤولان امیدواریم انشعابات بیشتری نصب کنیم.

صادقیان با بیان اینکه 51 هزار و 788 اشتراک‌پذیری شهری در این شهرستان انجام شده، یادآورشد: اشتراک‌پذیری روستایی از گاز طبیعی 15 هزار و 530 مشترک بوده است که تلاش داریم تعداد بیشتری از جمعیت این شهرستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گیرند.

وی با اشاره به برخورداری خانوار‌های شهری میاندوآب، تصریح کرد: 99 درصد خانوار شهری این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل گاز آذربایجان غربی با اشاره به برخورداری خانوارهای روستایی میاندوآب، اذعان داشت: 52 درصد از خانوارهای روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه 192 روستا در میاندوآب است، اعلام کرد: 49 روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این شرکت اهتمام خود را بر برخورداری دیگر خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی می‌کند.

صادقیان یادآور شد: شهرک صنعتی میاندوآب نیز با تلاش مسؤولان و دست‌اندرکاران شرکت گاز، گازدار شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.