استاندار ایلام با صدور پیامی درگذشت حاج آیت فرجی فعال سیاسی، فرهنگی فرهیخته و پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات را به اهالی فرهنگ و هنر تسلیت گفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ متن پیام محمدرضا مروارید به این شرح است:

بسمه تعالی

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر از دست دادن مرحوم آیت فرجی مردی مصلح، معلمی وارسته و صاحب قلمی برجسته که در کسوت مشاغل فرهنگی و سیاسی جز نیک نامی و نیک اندیشی از وی چیزی برجای نمانده ، موجب تالم و تاثر است.

اینجانب این مصیبت را به تمام اهالی فرهنگ، رسانه و مطبوعات و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم علو درجات را خواستارم.

رئیس خانه مطبوعات ایلام نیز گفت: مرحوم آیت فرجی شخصیتی ممتاز و دلسوز در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی بود که سالیان سال در عرصه معلمی و تعلیم و تربیت خدمات شایان توجهی را ارائه داد.

عبدالحمید کرمی افزود: فعالیت در بخشداری و فرمانداری در سابقه مدیریتی وی به چشم می خورد ضمن اینکه به عنوان چهره و فعال سیاسی نیز منشا خدمات بسیاری بوده است.

حاج آیت فرجی از دهه 80 به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه قلاقیران فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد و در طول دوران حضور در عرصه اطلاع رسانی همواره دغدغه توسعه و رفع مشکلات استان را داشت و همگان مرحوم فرجی را شخصیتی والا و دلسوز شناخته و امیدواریم سایر همکاران ایشان نیز بتوانند در راستای اهداف وی که همانا پیشرفت همه جانبه استان ایلام بود، گام بردارند.



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.