معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری گفت :بخش بین الملل نیز به این جشنواره افزوده شده و دانشجویان خارجی نیز رسما در آن شرکت می کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر هاشمی گفت: نهمین جشنواره ملی حرکت از سوم تا پنجم مهر در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش استقبال از جشنواره ملی حرکت گفت: در این دوره ۹۴ دانشگاه با 975 اثر در جشنواره شرکت کرده اند که تعداد دانشگاهها نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد و تعداد آثار 25 درصد افزایش نشان میدهد و تعداد داوران هم از ۵۰ داور به ۱۲۰ داور رسیده است.

وی از مشارکت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در نهمین جشنواره ملی حرکت خبر داد و گفت: در سال‌های قبل دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، پیام نور، علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان در جشنواره ملی حرکت حضور داشتند اما امسال دانشگاه‌های غیرانتفاعی و تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در بخش نمایشگاهی حضور دارند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه نهمین جشنواره ملی حرکت در چهار بخش رقابتی، نمایشگاهی، آموزشی و فن‌بازار برگزار میشود گفت: امسال بخش جانبی جدیدی به نام انجمن خلاق هم به جشنواره ملی حرکت اضافه شده است که ۲۷۶ اثر به عنوان آثار خلاق دراین بخش شرکت می کنند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه ۸۷۰۰ انجمن علمی در سطح دانشگاه‌های مختلف فعال هستند، گفت :در مراسم اختتامیه جشنواره ۱۹ انجمن علمی برگزیده ، ۲۶ انجمن علمی شایسته تقدیر و ۴۸ انجمن علمی شایسته تشویق ، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار