جشن فارغ التحصیلی 150 دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز کرمان طی مراسمی برگزار شد.

فارغ التحصیلی 150دانشجوی پیام نور کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این مراسم خانم دکتر معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: نسل جوان امروز که درفضای جنگ نفس نکشیده ،شاید دفاع هشت ساله مقدس برای او تکرارباشد ولی ما کسانی را در زندگی دیدیم که نسلهای بعدی هرگز تجربه نخواهندکرد.

وی افزود: دیروز آن بزرگان وقهرمانان در دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی کردند،که امروز این انقلاب ،میراث ماندگار شده است.

دکتر معین الدینی تصریح کرد: ملت ایران به دنیا ثابت کرد که با ایمان به خدا و اراده قوی، سلاح و تجهیزات ناکارآمد می‌شود، ودفاع مقدس تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران زمین است.

وی در ادامه با اشاره به فارغ التحصیلی دانشجویان گفت: همه دانش آموختگان دانشگاه ،از دوران دانشگاه ودانشجویی از بهترین سالهای عمرخود یاد می کنند وامیدوارم که این دوران در مقاطع تحصیلی بالاتر برای شما ماندگار شود.

وی خطاب به دانش آموختگان افزود: از زمانی که وارد مدرسه شده اید لحظه به لحظه با آموزش همراه بوده اید وسنگهای جهالت را از جلو خود بر داشته ایدو امروز به این جایگاه رسیده اید.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان گفت:دفاع مقدس از افتخارات ملت ایران استدکتر فرهادیان با اشاره به ویژگیهای دانشگاه پیام نور گفت: سهم دانشگاه پیام نور در تولید علم بسیار مناسب اس و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور به اذعان کارشناسان، جزء با سواد ترین دانشجویان کشور محسوب شوند.

دکتر معین الدینی تصریح کرد:امتحاناتی که در دانشگاه پیام نور برگزار و اجرا می شود یکی از بهترین میزان های سنجش در زمینه بار علمی دانشجویان است؛ چرا که دانشجو تمام کتاب را امتحان می دهند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار