وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: شناسایی و استفاده از پتانسیل های محلی سبب رونق اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی می شود.

استفاده از پتانسیل های محلی سبب رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی می شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جمع فعالان اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی باید ظرفیت های محلی را شناسایی و برای استفاده از آن برنامه ریزی کند.

وی تأکید کرد: شناسایی و استفاده از پتانسیل های محلی سبب ایجاد آبادانی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی می شود. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ایجاد تمرکز بر فعالیت های اقتصادی و توجه به اولویت های این بخش دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را تسریع می کند. 

دهقان ادامه داد: تغییر نگاه در رویکردها و تعاملات فاقد کارایی و ایجاد جهش جهادی به منظور تکمیل حلقه های زنجیره اقتصاد مقاومتی بایستی در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی گفت: بسیاری از موانع موجود بر سر راه تولید و اقتصاد با اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان ها رفع می شود.

دهقان با اشاره به ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف گفت: این استان می تواند در حوزه های کشاورزی، دامپروری و گردشگری به عنوان الگو در کشور مطرح شود.

دهقان، اقدامات بخش خصوصی و دولتی چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی را مطلوب و قابل تقدیر دانست و افزود: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان، ایجاد دگرگونی و تحول در بخش های مختلف را به دنبال دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی و برای بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار