مدیرکل تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود 600 شرکت فناور در قالب تعاونی در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛البرز محمدی در گردهمایی بزرگ شرکت های دانش بنیان و فناور در ارس با اشاره به توجه منطقه آزاد ارس به شرکت‌های دانش بنیان گفت: قابلیت‌های فناورانه ارس برجسته است و با وجود قابلیت‌های علمی و تخصصی در این منطقه، امیدواریم شاهد ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در ارس باشیم.

وی با اشاره به فعالیت 155 شرکت تعاونی دانش بنیان در سطح کشور افزود: شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در دولت تدبیر و امید به صورت منسجم‌تر و تخصصی‌تر فعالیت خود را ادامه داده‌اند و این روند رو به رشد است.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر حدود 600 شرکت فناور در قالب تعاونی در کشور فعالیت می‌کنند که امیدواریم این شرکت‌ها نیز بتوانند از مراجع مربوطه عنوان دانش‌بنیان را کسب کنند.

مدیرکل تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر ضرورت همکاری شرکت‌های دانش بنیان همسو با یگدیگر گفت: وزارت تعاون نیز در برنامه‌های خود از تعاونی‌های تامین نیاز واحدهای دانش بنیان حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: حمایت از تعاونی‌های دانشگاهی و دانشجویی از دیگر برنامه‌های مورد تاکید وزارت تعاون است و شرکت‌هایی که در جوار دانشگاه‌ها به صورت تعاونی دانشجویی شکل می‌گیرند حمایت می‌شوند.

در حاشیه این گردهمایی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در محیطی تخصصی در نمایشگاه ویژه به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

گفتنی است :در این همایش 85 شرکت دانش بنیان و 65 شرکت فناور حضور دارند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.