سخنگوی انصار الله یمن سیطره گروه های تروریستی داعش و القاعده بر مهمترین مناطق مشرف به دریا را تهدیدی واقعی برای خطوط حمل و نقل دریایی بین المللی دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری المسیره، «محمد عبد السلام» سخنگوی رسمی جنبش انصار الله و رئیس هیات این جنبش در مذاکرات، در پاسخ به تلاش های ائتلاف سعودی- آمریکایی در انحراف افکار عمومی در اقدامات تدافعی نیروهای انصارالله و این که این جنبش تهدیدی برای خطوط حمل و نقل دریایی بین المللی به شمار می رود، این مطلب را عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد سیطره گروه های تروریستی داعش و القاعده بر مهمترین مناطق مشرف به دریا، تهدیدی واقعی برای خطوط حمل و نقل دریایی بین المللی است.

این در حالی است که نیروهای انصار الله شنبه گذشته یک کشتی جنگی اماراتی را در پی نقض حاکمیت یمن و وارد شدن به آب های منطقه ای بدون کسب اجازه از مقام های ذیربط، هدف قرار داد که در جریان آن، 22 نظامی اماراتی کشته شدند.

ائتلاف سعودی ها مدعی شده بودند که کشتی مورد هدف موشک انصار الله، یک کشتی تجاری بوده است.

شرف غالب لقمان سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن نیز روز گذشته با تاکید بر آمادگی یگان موشکی برای پاسخگویی به متجاوزان گفت: هر متجاوزی که وارد آب های منطقه ای شود بدون شک منهدم خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
هر ضربه ای به شیوخ عرب خلیج فارس و عربستان...بزنند....ضربه به ظالم است،درود بر انصارالله یمن...طهرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
درمناطقی که تحت حمایت انقلاب اسلامی است داعش درهرلباسی باشه ضربه ای جانانه میگیره
آخرین اخبار