رئیس ستاد بازسازی بافت آسیب پذیر دوگنبدان گفت: 100 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به بازگشایی منطقه بافت فرسوده این شهر اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ روح اله عمادی گفت: در این طرح 270 پلاک بافت فرسوده با همکاری شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری خریداری و تخریب خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته 15 پلاک با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال در این محدوده خریداری شد.

عمادی ابراز داشت: بیش از پنج هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان وجود دارد که تاکنون کارشناسی سه هزار و 40 واحد آن انجام شده است.

وی گفت: بر اساس تعهدات و مصوبات تا پایان سال جاری بیش از یکهزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر دوگنبدان باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت این میزان اعتبارات برگشت خواهد خورد.

رئیس ستاد بازسازی بافت آسیب پذیر دوگنبدان افزود: بیش از 800 نفر نیز برای دریافت تسهیلات تاکنون به دفتر نوسازی بافت فرسوده گچساران مراجعه کردند و تشکیل پرونده دادند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 210 واحد از این واحدهای مسکونی تخریب شده است.

مساحت و سرانه کاربری زمین های بافت فرسوده در محدوده مورد مطالعه طرح شامل مسکونی 70 هزار و 832 متر مربع، تجاری و خرده فروشی 49 هزار و 19 متر مربع، تجاری و خدمات مالی و بانکی شش هزارو 723 متر مربع، تجاری و خدمات خانگی و خودرو پنج هزارو 678 متر مربع، پارک و فضای سبز 52 هزارو 372 متر مربع، اداری 15 هزار و 235 متر مربع، مذهبی و فرهنگی شش هزار و 717 متر مربع است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.