قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن از مشارکت بیش از 7 میلیون و 250 هزار خانوار که شامل 24 میلیون و 400 هزار نفر تا 6 صبح امروز (دوشنبه) خبر داد.

مشارکت بیش از 7میلیون خانوار در سرشماری اینترنتی
علیرضا زاهدیان  قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به آخرین وضعیت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: شمار ثبت نام کنندگان در این سرشماری تا ساعت 6صبح امروز (دوشنبه) به هفت میلیون و 250 هزار خانوار رسید که 24 میلیون و 400 نفر از جمعیت کشور را در بر می گیرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه فردا سه شنبه آخرین مهلت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن است، این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

 قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن ادامه داد:بر اساس هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اپراتورهای تلفن همراه ثبت نام در سامانه سرشماری از طریق تلفن همراه رایگان است.

 زاهدیان اظهارداشت: افرادی که هنوز به صورت اینترنتی در هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام نکرده اند، هرچه زودتر  نسبت به این امر اقدام و ثبت نام خود را به ساعات پایانی  فردا موکول نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
با سلام
این چه آمار گیریه؟برای اینکه ما برای ثبت نام مراجعه کردیم داخل سایت و در قسمت اشتغال زده بود هفته گذشته کار کرده است - قرار است هفته اینده سر کار برود قرارا است کار جدید شروع نماید اخه این یعنی چه شاید یکی کشاورز باشد شاید یکی بیکار باشد یکی کارمند باشد اینها فقط میخواهند امار بیکاران بدبخت را کم نمایند و زنان خانه دار را نیز جز اشتغا حساب مینمایند این به درد خودشان میخورد لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
اگر دربقیه زمینها هم مثل همین سرشماری اطلاع رسانی دقیق و شفاف و فرهنگ سازی درست و مستمر بشه مطمئنن از حمایت همگانی یالااقل اکثرتی مردم برخوردار میشه و خیلی از مشکلات اجتماعی امروز رفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
پس اینترنت نامحدود 2 گیگا بایتی چه موقع فعال میشود ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
تاریخ اصلاح اطلاعات رو لطفا اعلام کنید؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
باسلام ای کاش بعدازبررسی داده هابه کسانی که بیشترین خانوارهارودراین طرح ازطریق اینترنت ثبت کردندجایزه داده میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۵
من هرچه سعی کردم نتوانستم به سایت سرشماری بروم و سایتهایی که ربطی به سرشماری نداشت باز میشد لطفا لینک مستقیم را قرار دهید
آخرین اخبار