کرمان؛

آغاز مسابقات قرآنی ، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی کشور

مراسم هفتمین دوره مسابقات قرآنی ،فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز آموزش دریایی شهدای دریایی سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به گفته ناخدا یکم ستاد مجید توسلی فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان این مسابقات از 11 منطقه و مرکز دریایی کشور و با رقابت 700 نفر از کارکنان وظیفه و ناویان طی مدت 3 روز برگزار می شود .
وی 9 رشته ورزشی شنا ، تکواندو ، کشتی ، فوتبال ، طناب کشی دارت ، تنیس روی میز ، دو صحرانوردی وتیراندازی را از جمله مسابقات هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش در سیرجان عنوان کرد و گفت : این مسابقات در راستای همدلی ، همبستگی و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی و پرورش جسم و روح برگزار می شود و اشاعه فرهنگ قرآنی و ورزش در میان جوانان وظیفه نیز از دیگر اهداف مسابقات مذکور هست .
حجت الاسلام حمید حسن زاده معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز که در مراسم افتتاحیه مسابقات یادشده حضور داشت گفت : در این مسابقات فرهنگی و ورزشی 75 نفر در رشته های قرآنی حفظ ، مفاهیم ، قرائت ترتیل و تحقیق و همچنین رشته اذان شرکت می کنند که نفرات برگزیده این مسابقات درمرحله نهایی مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران که در نیمه دوم دی ماه در تهران برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار