باب دیلن اعلام کرد جایزه نوبل ادبیات را خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «باب دیلن» خواننده، نویسنده و آهنگساز آمریکایی، که ماه پیش برنده جایزه نوبل ادبیات شد، اکنون اعلام کرده است این جایزه را خواهد پذیرفت. باب دیلن پس از اینکه در 13 اکتبر (22 مهر) برنده این جایزه شد، هیچ واکنشی از خود نشان نداد. مسئولان بنیاد نوبل علیرغم تلاش های مکرر، موفق به تماس با وی نشدند. 

بنیاد نوبل به تازگی در بیانیه ای اعلام کرد باب دیلن در پیامی به «سارا دنیوس»، دبیر دائم آکادمی نوبل، اظهار کرد این جایزه را خواهد پذیرفت. مسئولان بنیاد نوبل پیش از این اعلام کرده بودند به خود باب دیلن بستگی دارد که بخواهد در مراسم اعطای جایزه شرکت کند یا خیر. 

بنیاد نوبل روز جمعه اعلام کرد: «هنوز درخصوص شرکت کردن باب دیلن در مراسم اعطای جوایز که در ماه دسامبر (31 روز منتهی به 12 دی) در استکهلم برگزار می شود، تصمیمی گرفته نشده است. بنیاد نوبل به زودی اطلاعات بیشتری را در این خصوص به اشتراک خواهد گذاشت.»

با این حال، باب دیلن در مصاحبه ای اظهار کرد اگر بتواند در مراسم اعطای جوایز بنیاد نوبل شرکت خواهد کرد. ارزش حدودی این جایزه 900 هزار دلار است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار