یوم الله 13 آبان نشان ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار است.

13 آبان نشان گر ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

13 آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، فرصت ارزشمندی برای بازخوانی و تبیین حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ در سه مقطع زمانی متفاوت از تاریخ معاصر کشور بشمار می‌رود، که نشان گر ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ما در برابر مکر استکبار بویژه آمریکای جنایتکار است.

با توجه به مناسبت های تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان سال 1343، قتل عام وحشیانه دانش آموزان انقلابی به دست رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر غرورانگیز لانه جاسوسی امریکا در سال 1358، گرامیداشت 13 آبان، نماد وحدت ایرانیان در برابر ظلم و ستم بیگانگان، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

این بیانیه حضور پر شکوه و میلیونی آحاد ملت ایران در تظاهرات سراسری و هر ساله برای محکومیت جنایتهای سردمداران کاخ سفید در حمایت از صهیونیسم بین الملل و گروه های سلفی تکفیری برای ایجاد بحران در کشورهای اسلامی و کشتار مسلمانان بیگناه در اقصی نقاط دنیا را بیانگر آرمان های واقعی انقلاب اسلامی، گفتمان ظلم ستیز مکتب حضرت امام خمینی (ره) و اندیشه های مقام معظم رهبری عنوان کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» تابلوی وحدت و اراده ملی ایرانیان در عرصه‌ استکبارستیزی می باشد و انزجار جهانی از سردمداران آمریکا و افزایش گرایش های ضد صهیونیستی در دنیای اسلام بخاطر خوی استکباری و جنایت پیشگی سردمداران این کشورها و حمایت از جنایات تروریست های تکفیری و سلفی در منطقه است.

با توجه به ادامه خصومت ورزی حاکمان کاخ سفید علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به ویژه در دوره پس از برجام هوشمندی در برابر فتنه‌ نفوذ به عنوان راهبرد جاری دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ضروری می باشد.

در پایان این بیانیه، از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان را برای حضور گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان دعوت شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار