رزمایش فداییان حریم ولایت با حضور ۱۳ گردان در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از رزمایش فداییان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : این رزمایش به طور همزمان در سه شهرستان دیگر هم برگزار می شود .

رزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرز

ابوالفضل طاهرخانی افزود :با توجه به ماموریت های محوله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه حفظ آمادگی آموزشی و نظامی نیروهای بسیج و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی رزمایش فداییان حریم ولایت در زمینه حفظ روحیه جهادی و ایثار انجام می شود.

وی اضافه کرد : این مرحله از رزمایش با ماموریت های مختلف کوی و برزن و عملیات های شبانه پیگیری می شود .

رزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرز

وی خاطرنشان کرد : همچنین مرحله سوم رزمایش فداییان حریم ولایت عملیات امداد و نجات است .

ابوالفضل طاهرخانی گفت : حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان در رزمایش مشترک فداییان حریم ولایت و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حاوی پیام مهمی برای دنیای استکباری است تا همگان بدانند که فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت ایران  جریان داشته و همواره برای مبارزه با ظلم و ظالمان و حمایت از مظلومان آماده هستند .

رزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرز

وی گفت : ما بر طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب آمریکا را دولتی استکباری و شیطان بزرگ می دانیم که نباید چهره سازی های فریبکارانه آن را باور کنیم و با تبعیت از ولایت فقیه و شناخت صحیح دشمن آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی حفظ کنیم .


رزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرزرزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار