تبریز؛

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی در محل فرهنگسرای الغدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام حمیدی در نشست هماهنگی کار گروه نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی، برگزاری این نمایشگاه را در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه راهکارها و الگوهای زندگی اسلامی ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه برای اولین بار در کشور از اول دی ماه در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد که با همکاری مرکز مطالعات "قرار زندگی "موسسه خاتم الاوصیا اجرا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مفاهیم سبک زندگی اسلامی ایرانی به مخاطب ارائه و الگوهای مربوطه در بخش‌های «خانواده»، «سبک ازدواج»، «مسکن»، «لباس»، «نوع خوراک و آشپزی»، «الگوی مصرف و کسب و کار»، «نوع تفریحات» و دیگر امور مربوط به خانواده مطرح و بسته کاملی در اختیار مخاطب قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی شهرداری تبریز ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری و نظر دادگستری استان، شورای اسلامی شهر تبریز و عنایت شهردار محترم تبریز و با استفاده از پروژه مطالعاتی اساتید روان شناسی و جامعه شناسی برگزار می‌شود.

حمیدی افزود: در کنار این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند از طرح‌های رایگان این مجموعه به عنوان الگوی اسلامی ایرانی برای ایجاد فضایی شاداب در خانه و خانواده خود، به نسبت فضای موجود در خانه استفاده کنند.

وی از تلاش‌های بی‌وقفه و بدون چشم داشت دست اندرکاران این نمایشگاه تقدیر و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز را در این زمینه خواستار شد.

در ادامه این نشست بازدید میدانی از پروژه عملیاتی نمایشگاه به عمل آمد و غرفه‌ها و اتاق‌های مدّ نظردر این نمایشگاه برای بازدید کنندگان تشریح شد که از جمله آنها می‌توان به آشپزخانه اسلامی، اتاق همسر، اتاق عبادت، فضای سنتی حیاط ، آب‌نما، اتاق‌نشیمن، اتاق کودک، اتاق نوجوان، گلخانه و اتاق خواب اشاره کرد. 


انتهای پیام/ش



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.